Общи условия за ползване на Lidl Plus
Актуални към: октомври 2024 г.
Версия 2.0
1. Сфера на действие и връзка с други правила
2. Предпоставки за участие
3. Регистрация, Акаунт и сключване на договор
4. Предмет на изпълнение при използване на Lidl Plus
4.1 Точна информация
4.2 Събиране и съхранение на данни
4.2.1 Регистрация за Lidl Plus
4.2.2 Информация от Lidl Plus
4.2.3 Посещения на филиал
4.2.4 Обслужване на клиенти
4.2.5 Данни от проследяване от Онлайн услуги
4.2.6 Резервирани продукти
4.2.7 Оферти от партньори
4.2.8 Онлайн магазин/други дигитални оферти
4.2.9 My Deposits (Моите депозити)
4.3 Анализ на данните
5. Общи изисквания за използване на Услугата
6. Функция за резервация
7. Вашите задължения
8. Отказ
9. Отговорност
10. Прекратяване, заличаване
11. Заключителни разпоредби
1. Сфера на действие и връзка с други правила
Тези условия за участие в Lidl Plus („Условия за участия“) регулират участието в програ-мата за лоялни клиенти Lidl Plus (в текста по-долу „Услуга“). Услугата се предоставя от Lidl Stiftung & Co. KG (в текста по-долу „Lidl Stiftung“ или „ние“). Lidl Stiftung обаче има право да използва подизпълнители и/или други компании от групата компании на Lidl (обозначени в текста по-долу като „Компании на Lidl“ или „Lidl“) за предоставяне на Услугата. Услугата е насочена към потребители (наричани по-нататък „Потребители“ или „Ви/Вас/Вие“), които например искат да резервират продукти или да използват други функции на Lidl Plus и/или да получат чрез Lidl Plus персонализирана информация от Lidl за оферти и рекламни кампании от Lidl и избрани делови партньори, които отговарят максимално на техните интереси. Следователно използването на Lidl Plus има за цел да получавате подходящото за Вас съдържание и по-конкретно Lidl да не Ви изпраща информация, която не представлява интерес за Вас. Основа за определянето на подходящото съдържание е по-специално поведението при покупка и използване на продуктите и услугите на Компаниите на Lidl, както е описано по-долу.
Защитеният с парола Lidl Plus акаунт Ви позволява да преглеждате, осъществявате достъп, управлявате и редактирате Вашите данни от различни услуги на групата компании, като например онлайн магазина на Lidl, приложението Lidl и др. („Онлайн услуги“) в централно място за съхранение (наричано по-долу „Акаунт“ или „Lidl Plus акаунт“). След еднократна регистрация в Онлайн услуга, Акаунтът Ви позволява използването на Онлайн услугите с едно и също потребителско име и парола, ако Акаунтът е имплементиран в съответната Онлайн услуга.
Услугата се предоставя въз основа на посочените по-долу Условия за участие. Текущо валидните Условия за участие можете по всяко време да видите на на тази страница и да ги запазите или разпечатате. Ние не съхраняваме текста на договора след сключването на договора.
2. Предпоставки за участие
За да можете да се регистрирате за нашата Услуга, трябва да сте на възраст над 18 години и да сте дееспособен. Право на участие имат само потребители по смисъла на § 13, т. 1 от ДР на Закона за защита на потребителите.. Участието трябва да бъде само за лична употреба. Участие със стопанска цел в качеството на търговец, производител или доставчик по смисъла на § 13, т. 2, 3 и 4 от ДР на Закона за защита на потребителите е изключено.
3. Регистрация, Акаунт и сключване на договор
За да можете да се възползвате от нашата Услуга, трябва да създадете Акаунт.
След като щракнете върху бутона „Напред“ в приложението Lidl и предоставите цялата искана информация, включително потребителско име и парола за Вашия Акаунт („Данни за вход“) и щракнете върху бутона „Регистрирай се сега“ („Оферта“), Вие правите обвързваща оферта за регистрация за Услугата и използване на набора от функции на Услугата. Тази Оферта не е свързана с никакви разходи от Ваша страна. Докато не сте щракнали върху бутона „Напред“, можете във всеки един момент да прекъснете регистрацията или да промените предоставената информация, като изтриете, допълните или поправите вече въведената информация в различните полета, или затворите приложението Lidl. В процеса на регистрация трябва да бъде потвърден номера на мобилния Ви телефон. За целта ще Ви изпратим SMS с код за потвърждение. Без потвърждение на номера на мобилния Ви телефон, процесът на регистрация не може да бъде продължен.
След приключване на процеса на регистрация можете по всяко време да променяте предоставената информация във Вашия личен Акаунт.
След получаване на Вашата Оферта за сключване на договора, ще Ви изпратим потвърждение за получаване на Офертата („Потвърждение на поръчката“) на имейл адреса, който сте посочили при регистрацията. Това Потвърждение на поръчката представлява и приемане на Офертата от нас („Сключване на договор“) и съдържа връзка за потвърждение. Можете да се възползвате от Услугата веднага след като получите Потвърждението на поръчката. След приключване на регистрацията автоматично ще Ви бъде зададен клиентски номер.
Тъй като предоставяме Услугата доброволно и безплатно, имаме право в отделни случаи да откажем създаването на Акаунт, без да посочваме причина.
Имейл адресът и номерът на мобилния телефон, който сте посочили, не трябва да бъдат зададени за никой друг акаунт. Забранено е също така да посочвате имейл адрес, номер на мобилен телефон или други данни за контакт, които не Ви принадлежат, по-конкретно така наречените „временни имейл адреси за еднократна употреба“. Трябва да пазите защитени Вашите данни за достъп. Забранено е да предоставяте на други лица достъпа до Вашия акаунт.
Всяко взаимодействие с Lidl, което става чрез акаунта Ви, ще бъде приписано на Вас. Това се отнася и за случаите, когато трети лица са пазарували чрез Вашия акаунт, ако тези лица са могли да се възползват от акаунта Ви поради Ваше виновно поведение. Длъжни сте незабавно да ни уведомявате за всяко неразрешено използване на Вашия акаунт и да промените данните си за достъп, ако имате съмнение, че акаунтът Ви се използва от трети лица.
Може да се регистрирате за Lidl Plus чрез нашето приложение Lidl;Използването на акаунта на устройства с операционна система Android е възможно само в случай че се използва браузър Google Chrome.
4. Предмет на изпълнение при използване на Lidl Plus
Този раздел 4 важи само при използване на Услугата Lidl Plus. „Използване на Услугата Lidl Plus“ по смисъла на тези Условия за участие означава използването на Lidl Plus от първоначалното влизане в системата с Вашия Lidl Plus акаунт, което става автоматично след успешната регистрация. За използването на функцията за резервиране се отнася раздел 6.
4.1 Точна информация
Целта на Услугата е по-конкретно в това, да Ви изпращаме възможно най-подходящата информация, както и да Ви показваме Онлайн услугите, които са подходящи за Вас и, доколкото е възможно, да персонализираме Офертите и услугите на Lidl за Вас.
Участието в Lidl Plus е безплатно.
С Lidl Plus можете да се възползвате от широка гама от услуги, адаптирани към Вашите потребности. Те включват между другото съобразени специално с Вашите потребности и желания Оферти, участие в игри с награди и кампании с отстъпки и специални рекламни кампании. С тази цел ще се опитаме да определим Вашите интереси и предпочитания по отношение на продуктите и услугите, които Lidl предлага.
4.2 Събиране и съхранение на данни
Основа за определянето на подходящите за Вас Оферти са посочените в този раздел данни.
4.2.1 Регистрация за Lidl Plus
В рамките на регистрацията събираме следните основни данни за клиента: име, дата на раждане, имейл адрес, номер на мобилен телефон и парола. По избор могат да бъдат посочени обръщение и пол. При влизането в системата можете да използвате за удобство и възможността за активиране на функцията „Оставане влязъл в системата“. След активирането на функцията в браузъра на Вашето устройство се създава постоянна „бисквитка“ (12 месеца), благодарение на която акаунтът Ви разпознава и при следващото влизане. Тази „бисквитка“ може да бъде изтрита по всяко време чрез настройките на браузъра.
Ако се регистрирате в свързана Онлайн услуга, без да сте се регистрирали преди това в друга Онлайн услуга, автоматично установявате Lidl Plus акаунт. В случай че вече сте се регистрирали в друга Онлайн услуга, интегрирана с акаунта в Lidl Plus, можете да влезете в друга интегрирана с Lidl Plus Онлайн услуга просто с Вашите съществуващи данни за достъп. Ако в бъдеще Компаниите на Lidl предложат нови Онлайн услуги, съществува възможност също да можете да ги използвате чрез акаунта си в Lidl Plus. За отделни Онлайн услуги може да се прилагат разширени условия за използване. Чрез функцията Single-Sign-On (еднократен вход) ще получите от Lidl Plus междупортална идентификация, която се разпознава и проверява от свързаните Онлайн услуги и която можете да управлявате чрез акаунта в Lidl Plus. Акаунтът в Lidl Plus Ви дава възможност да виждате информацията си от различни Онлайн услуги в едно централно място за съхранение, да имате достъп до нея, да я управлявате и поправяте. В акаунта в Lidl Plus се съхраняват както Вашите основни клиентски данни и информация, така и онези основни клиентски данни и информация, които сте предоставили при използването на други Онлайн услуги. По този начин всички Ваши основни клиентски данни, данни за вход, доброволно предоставена информация за Вашите житейски обстоятелства и интереси от раздела „За мен“, както и информация относно посочените методи на плащане и историята на покупките и поръчките могат да се преглежда на едно централно място. При необходимост Вашите данни ще бъдат предадени на съответната Онлайн услуга при използване на конкретни Оферти с цел максимално улесняване на използването на съответната Онлайн услуга и, при необходимост, също извършване на съответната транзакция.
4.2.2 Информация от Lidl Plus
Ако сте предоставили доброволно определена информация за Вашите житейски обстоятелства и интереси в акаунта си в Lidl Plus, Компаниите на Lidl могат също да използват тази информация в различни Онлайн услуги (по-специално, за да Ви показват там персонализирани Оферти).
4.2.3 Посещения на филиал
Ако при посещение на филиал се идентифицирате на касата,, ние записваме филиала, който сте посетили, продуктите, които сте закупили или върнали по вид, количество и цена, купоните и ваучерите за депозит, общата сума, средната сума на Вашите касови бележки за определен период от време, честотата на Вашите покупки, както и времето на процеса на плащане и вида на използвания метод на плащане.
Можете да се идентифицирате на касата чрез дигиталната си клиентска карта. При процеса на плащане на касата купоните в Lidl Plus ще се приемат само в случай че преди това сте ги активирали в приложението в „Купони“.
4.2.4 Обслужване на клиенти
Ако се свържете с обслужването на клиенти на някоя от Компаниите на Lidl, ще използваме данните, които сте дали в този контекст.
4.2.5 Данни от проследяване от Онлайн услуги
Ако сте дали съгласието си за обработка на данни от проследяване в Онлайн услуги за използване в Lidl Plus, ще използваме тази информация и за определяне на подходящите за Вас Оферти.
За целта обърнете внимание на нашите указания за защита на данните .
4.2.6 Резервирани продукти
Ако резервирате продукти чрез Lidl Plus и след това ги закупите във филиала, ние събираме и информация за използването от Ваша страна на нашата услуга за резервиране и закупените продукти.
4.2.7 Оферти от партньори
В рамките на Lidl Plus от време на време, напр. при рекламни кампании за отстъпки, ще имате възможност да получавате Оферти с отстъпка от наши делови партньори. Като правило тези Оферти получават даден от този партньор общ или индивидуализиран идентификационен номер (по-долу в текста „Промоционален код“), който трябва да съобщите при активирането му от деловия партньор или който ще бъде прочетен. За да се възползвате от някои от тези Оферти, трябва да се идентифицирате като клиент на Lidl Plus чрез QR код или дигиталната си клиентска карта, вместо с Промоционалния код. Купоните по оферти от партньори не са наше предложение, поради което получаването и използването на Офертите се регулира изключително от условията и указанията за защита на данните на съответния делови партньор. Поради това Офертите от партньори могат от време на време да се променят и/или да се оттеглят от предлагащия ги делови партньор. Фирмите-партньори ни информират за осребряването на купоните, ваучерите, кодовете на купони и т.н. Ако функцията „Партньорски предимства“ съдържа външни връзки (хипервръзки) към уебсайтове на трети страни, отговорността за съдържанието на тези свързани уебсайтове е изключително на съответния оператор.
В случай че в рамките на Lidl Plus трябва да бъде предоставена специална Оферта за сключване на договор за предоставяне на услуги с наши делови партньори, ние ще получим от тях Вашите данни за контакт (имейл адрес и номер на мобилен телефон), за да можем правилно да зададем специалната Оферта към Вашия акаунт.
4.2.8 Онлайн магазин/други дигитални оферти
Получаваме подробности за използването от Вас на Онлайн услугите или на други приложения, уебсайтове или други дигитални услуги от компания от групата компании Lidl, като напр. услугата Click and Collect, оферти за цветя, оферти за пътувания, онлайн рецепти, оферти за снимки, приложение Monsieur Cuisine, приложение Lidl Home, Family Club и т.н. (по-специално избрани и закупени продукти, информация за плащания и информация за метода на доставка, отговорите Ви на анкети, участието Ви в игри с награди, продуктите в пазарската кошница, честотата на покупките Ви, Вашите данни от проследяване и т.н.) и ги задаваме, когато е възможно, на Вас, Вашия имейл адрес или Вашия клиентски номер. Освен това обединяваме събраните данни с информация за закупените от Вас продукти във филиала, за да можем да Ви предлагаме съобразени с Вашите предпочитания и интереси оферти, както и участие в рекламни кампании и специални промоции, и да адаптираме по-добре възможния рекламен подход така, че да Ви подхожда.
4.2.9 My Deposits (Моите депозити)
Lidl Plus Ви предлага дигитална система за ваучери за депозит за опаковки, „My Deposits”. Първо сканирайте QR кода на автоматите за ваучери за депозит с Вашето приложение Lidl на мобилното Ви устройство. След това започнете да слагате в автоматите пластмасовите и/или стъклени бутилки, кутии или други приемани от автоматите материали. Накрая ще получите дигитален ваучер за депозит в Lidl Plus. В Lidl Plus можете да виждате статуса на Вашите актуални или вече осребрени ваучери за депозит и да ги управлявате. По всяко време можете да изберете автоматично осребряване на всички налични ваучери за депозит или да маркирате ръчно само онзи ваучер за депозит, който искате да осребрите като следващ.
За да осребрите ваучерите си, трябва само да сканирате клиентската си карта Lidl Plus на касата. Ако по изключение осребряването не функционира, можете винаги да потърсите в Lidl Plus резервен QR код и да го сканирате. Всеки QR код за ръчно осребряване може да съдържа до 10 различни ваучера за депозит. Ако искате да осребрите повече от 10 ваучера за депозит наведнъж, ще получите допълнителни QR кодове, които да се сканират на касата. Не е задължително да направите покупка, за да осребрите боновете.
Ако решите да използвате дигитален ваучер за депозит, не можете повече да получите физическия ваучер за депозит.
Ваучерите за депозит са валидни 3 пълни години, считано от 1 януари на следващата година. Ако изтриете акаунта си в Lidl Plus, всички Ваши данни, включително ваучерите Ви за депозит, се изтриват. Поради това е невъзможно да бъдат възстановени.
4.2.10 Coupon Plus/Колектор за отстъпки
Постигането на определени цели за натрупана сума за един месец се награждава с купон. Запазваме си правото от време на време да променяме Вашите индивидуални прагове на целите за натрупана сума и стойността или вида на съответните купони в началото на всеки месец.
4.3 Анализ на данните4.3 Анализ на данните
Ние обединяваме описаните в раздел 4.2 данни в нашата база данни. Оценяваме данните, за да определим информацията, която може да Ви интересува, и Ви изпращаме и показваме преди всичко такава информация. Освен това, за да определим възможните интереси от продукти, ние използваме математико-статистически методи, като вземаме предвид асортимента ни. За тази цел Вашите лични данни се сравняват с данните на други клиенти. Въз основа на това сравнение можем след това да направим изводи, какви други продукти и рекламни кампании, към които са проявили интерес други клиенти със сравними интереси, ще бъдат интересни и за Вас и за други клиенти. Lidl обаче не поема правно задължение да гарантира, че обработката на данни винаги работи по описания начин. С Ваше съгласие ние изготвяме анализи на използването на приложението от Вас, както и профили за сегментиране на потребителите. Ние Ви приписваме тази информация за рекламните цели, предвидени от договора. Освен това, по този начин ние получаваме общи сведения за оптимизирането на нашето приложение за успеха на рекламните ни кампании. Също така предоставяме на нашите партньори в рекламата статистически обработени, анонимни данни за успеха на техните рекламни кампании за целите на отчитането. Нашите партньори не могат да проследят тази информация до Вас лично (за друго предаване на данни се позоваваме на нашите указания за защита на данните за Lidl Plus).
За да събудим интереса Ви към други продуктови категории, които обикновено не купувате, е възможно да получавате в Lidl Plus оферти за други продуктови категории. Освен това е възможно определени групи потребители да получават различни отстъпки за една и съща продуктова категория, за да тестват търговските рекламни кампании на Lidl.
5. Общи изисквания за използване на Услугата
За използване на Услугата са необходими валиден номер на мобилен телефон, имейл адрес и Lidl Plus акаунт.
За да можете да използвате всички възможности на Lidl Plus, трябва да изтеглите софтуера от магазин за приложения. Има специални версии на софтуера за различните видове мобилни телефони. По технически причини за някои видове не се предлага подходящ софтуер. Ако няма подходяща версия на софтуера за Вашия мобилен телефон, не можете да използвате Услугата. Lidl Stiftung обаче се стреми да предлага софтуер за възможно най-много различни видове модели. Поради непрекъснато променящата се продуктова гама на пазара за мобилни крайни устройства, Lidl Stiftung не може да предложи актуален списък на всички мобилни телефони, с които е възможно използването на Услугата.
Инсталацията на софтуера и използването на Услугата изискват редовно предаване на данни от мобилния Ви телефон. Обхватът и честотата на предаването на данни зависят от вида и обхвата на използването на Услугата. Разходите за свързване, необходимо за предаването на данни, са за Ваша сметка. Техният размер зависи от договора, сключен между Вас и съответния мобилен оператор.
Разходите за осигуряване на интернет връзка и нейното поддържане от страна на Потребителя не са част от услугите на Lidl Stiftung. За тях отговорност се търси единствено на основание договорните отношения между потребителя и неговия интернет доставчик.
Използването на Услугата изисква също така достатъчен заряд на батерията и яркост на екрана за сканиране на QR кода при процеса на плащане.
Вие сте длъжни да инсталирате предлаганите от нас актуализации. Ще бъдете информирани по съответния начин за това по време на използването на софтуера. Не се разрешава използването на Услугата на манипулирани крайни устройства (напр. поради хакване/рутиране).
6. Функция за резервация
Този раздел 6 се отнася за използване на функцията за резервация. Функцията за резервация е налична само в Lidl Plus.
6.1 Предмет
Функцията за резервация Ви дава възможност да резервирате определени продукти в Lidl Plus и след това да ги вземете от някой от избраните от Вас филиали. За тази цел първо трябва да се регистрирате за Услугата чрез Lidl Plus в съответствие с раздел 3. Имайте предвид, че някои продукти от нашия асортимент са налични само за определено време. Затова си запазваме правото по всяко време да ограничаваме или деактивираме функцията за резервация в Lidl Plus без предварително уведомяване.
6.2 Необвързващ характер на резервацията
Резервацията е безплатна и необвързваща. Резервацията не създава никакви договорни задължения за основна услуга, т. е. тя нито Ви задължава да купите, нито е основание за претенция от Ваша страна за запазване или прехвърляне на правото на собственост върху продукта.
6.3 Процес на резервация
Функцията за резервация в Lidl Plus Ви показва автоматично продуктите, които се предлагат в избрания от Вас филиал. Ако продуктите не са налични в избрания от Вас филиал, имате възможност да изберете друг филиал. Правите резервацията, като първо изберете в Lidl Plus продукта в желаното количество и щракнете върху „Резервация“, за да сложите продукта в кошницата. Засега можете да променяте количеството на избраните продукти в кошницата или да махате продукти от нея. Резервацията приключва, когато щракнете върху „Необвързваща резервация сега“ в кошницата. Ще получите потвърждение за получаване на Вашата резервация на посочения от Вас при регистрирането имейл адрес. След това, веднага след като резервираните продукти бъдат отделени за Вас във филиала и са готови за вземане, ще получите известие за получаване също по имейл. Точното време на запазване на резервираните от Вас продукти в избрания филиал можете да научите от Lidl Plus или от известието за получаване. Удължаване на времето за запазване във филиала не е възможно. Можете по всяко време да проследявате статуса на Вашата резервация в Lidl Plus.
6.4 Вземане и покупка във филиала
За получаване на резервираните от Вас продукти се обърнете към служител на избрания филиал и му съобщете номера на поръчката на резервацията – има го в Lidl Plus, в потвърждението за резервацията или във Вашето известие за получаване. Закупуването на резервираните продукти става чрез заплащането им на място в касата на филиала. Партньор по договора е Компанията на Lidl, която управлява филиала, от който получавате продуктите.
6.5 Последващи промени и анулиране на резервация
Можете да промените изцяло или частично, или да анулирате резервацията в раздела „Твоята резервация“ в Lidl Plus, като щракнете съответно върху бутоните „Промяна“ или „Анулиране на резервацията“. Чрез щракване върху бутона „Промяна“ досегашната Ви резервация се анулира и всички резервирани от Вас първоначално продукти се добавят отново в кошницата. След това можете да обработите кошницата и отново да потвърдите резервацията чрез щракване върху „Необвързваща резервация сега“. Ако резервацията не бъде отново потвърдена, няма да бъдат резервирани продукти. След всяка промяна или анулиране на Вашата резервация получавате съобщение за потвърждение на посочения от Вас при регистрацията имейл адрес.
Алтернативно на анулирането или ако анулирането на резервацията не е възможно по технически причини, тъй като не се намира повече в статус „В подготовка“, можете да отмените резервацията, като не вземете резервираните продукти в рамките на посоченото в раздел 6.3 време за запазване.
6.6 История
Докато функцията за резервация е активна в Lidl Plus, Вашите резервации ще се показват в акаунта Ви.
7. Вашите задължения
Вие трябва
• да въведете правилни данни при регистрацията и да поддържате профила си актуален;
• незабавно да актуализирате номера на мобилния си телефон при смяна;
• да държите в тайна паролата си и при злоупотреба или съмнения за злоупотреба да я промените и
• да използвате Услугата в съответствие с приложимото законодателство.
Имайте предвид също така, че използваме номера на Вашия мобилен телефон основно за да Ви идентифицираме като упълномощен притежател на Вашия Lidl Plus акаунт. Затова е особено важно номерът на мобилния Ви телефон в Lidl Plus да е винаги актуален. Само така може да се гарантира, че дори и да забравите паролата ще имате по всяко време достъп до акаунта си в Lidl Plus, а в случай на смяна на номера на мобилния телефон никакви неупълномощени трети лица няма да получат достъп до акаунта Ви в Lidl Plus.
8. Отказ
8.1 Право на отказ
Имате правото в рамките на 14 дни да се откажете от този договор, без да посочвате причина. Срокът за отказ е 14 дни от деня на сключване на договора.
За да упражните правото си на отказ, трябва да информирате
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm
Телефон: 02 90 66 444
Имейл: dataprotection@lidlplus.bg
за решението си да се откажете от този договор посредством ясно обяснение (напр. изпратено по пощата, по телефакс или имейл писмо). За целта можете да използвате приложения шаблон на формуляр за отказ, което обаче не е задължително. За да спазите срока за отказ е достатъчно да ни изпратите съобщението си за упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока на отказ.
8.2 Последствия от отказа
Ако се откажете от този договор, ние ще възстановим всички плащания, получени от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от това, че сте избрали метод на доставка, различен от най-евтината стандартна доставка, предлагана от нас), незабавно и най-късно в рамките на 14 дни от деня, в който сме получили уведомление за Вашия отказ от този договор. За това възстановяване на сумите ще използваме същото средство за плащане, което сте посочили при първоначалната транзакция, освен ако не се договорим изрично с Вас за друго; при никакви обстоятелства няма да Ви бъдат начислени такси за това възстановяване.
Ако сте поискали услугите да започнат по време на срока на отказ, трябва да ни платите съответна сума, отговаряща на частта от вече предоставените услуги до момента, в който ни информирате за упражняването на правото си на отказ по отношение на този договор в сравнение с общия обхват на услугите, предвидени в договора.
8.3 Формуляр за отказ
9. Отговорност
Отговорността за предоставянето на услугите в рамките на отделните Онлайн услуги е единствено на Вашите оператори. Lidl Stiftung не носи отговорност за каквито и да било искове, възникнали във връзка с това. Същото важи и за други приноси на независими трети страни, като например доставчик на интернет.
Ние носим неограничена отговорност за умисъл и груба небрежност, както и за щети в резултат от нанесена вреда на живота, тялото или здравето.
В случай на лека небрежност носим отговорност само ако е нарушено съществено договорно задължение. Съществено договорно задължение в този смисъл е задължение, чието изпълнение прави възможно изпълнението на договора и на чието изпълнение партньорът по договора може поради това винаги да разчита. В този случай отговорността е ограничена до типичните и предвидими щети към момента на сключване на договора.
Ограниченията на отговорността се прилагат съответно в полза на нашите служители, представители и упълномощени лица.
Всяка отговорност от наша страна за гаранции, изрично посочени като такива, и за искове, основани на Закона за защита на потребителит, остава в сила.
10. Във всички останали отношения всякаква отговорност от наша страна се изключва.Прекратяване, заличаване
Имате право да приключите участието си по всяко време, без да посочвате причина, като задействате функцията „Изтриване на потребителски акаунт“. Също така по всяко време е възможно прекратяване от страна на Lidl Stiftung без посочване на важна причина. Прекратяване от страна на Lidl Stiftung е възможно по-специално тогава, когато Потребителят наруши разпоредбите на тези Условия за участие. До изясняването на подобни инциденти данните на Потребителя могат да бъдат блокирани. Ние си запазваме правото да изтрием Вашия акаунт в Lidl Plus по-специално в случай на невярна информация. Правото на страните за извънредно прекратяване поради съществено неизпълнение остава незасегнато.
11. Заключителни разпоредби
Езикът на договора е български.
Европейската комисия предоставя портал за онлайн разрешаване на спорове на ТОЗИ ЛИНК. Ние обаче не сме длъжни и не желаем да участваме в процеса на разрешаване на спорове пред инстанция за алтернативно решаване на потребителски спорове.
Условия за участие за изтегляне
Условията за участие на приложението „Lidl Plus“ могат да бъдат изтеглени като PDF версия по долу.